Sabtu, 27 Disember 2008

adusss... rambut aku dah pendek!!!

pejam celik pejam celik lagi beberapa hari lagi sesi persekolahan 2009 akan bermula.. jadi aku terpaksa ler mengorbankan rambut aku.... peh lama gak aku tak potong rambut nih... bini aku duk bising jer bila mau kerat rambut... camni ker rambut cekgu... bla.. bla.. bla.. dah jadik peel aku kut memang liat sikit pasal rambut nih... kalau ikut hati mau jer aku simpan sampai panjang.. baru metal... har.. har.. tapi apa kan daya... metal bukan kat rambut tapi kat dalam hati jer la...

esok aku & wife akan attend 1st meeting kat impian hotel, morib... apa lah tugas2 aku tuk tahun 2009 nih? tunggu jer lar...

p/s:- potong + cuci + urut + amoi cun kat salon kat sebelah kfc telok huhuhuh..... RM 18... terasa lambat plak rambut nak panjang.... hehehehe

Tiada ulasan: