Rabu, 25 Februari 2009

aktiviti bulan februari ... mssd ragbi rimau kuala langat 2009

Bulan nih aku kena hantar team sks pergi mssd kat sk sungai buaya.... nampak nyer tahun nih penyertaan agak menyedihkan ... hanya 3 buah sekolah saja yg menyertai... terpaksa lah tuan rumah dan sk jugra menghantar 2 team untuk mengadakan kejohanan tahun ni... so ada 5 team yang bertanding...


Prestasi sks tahun nih agak merosot... hanya memperolehi tempat ke3 di belakang sk sg. buaya selaku johan & sk jugra selaku naib johan.. tahun lepas dapat gak naib johan.. hisk..hisk... kecewa2...

Ulasan aku untuk tahun nih... dari segi teknik dan gaya permainan semua sekolah setara.. yang menjadi kelebihan mereka adalah dari segi saiz dan susuk tubuh lawan yang lebih besar... hahaha.. tahun depan aku kena la carik budak2 yang besar nih...


Tapi malang nyer.. dari survey yang aku buat.... budak2 kat sijangkang nih semua yer kemetot2... kalau besar pun... lembab.... haih.... camna nak buek nih...

1 ulasan:

Unknown berkata...

salam....saya ni cikgu dari klang xjauh mana dari sek cikgu pun..jalan kebun....tumpang tanya bole x?..cikgu ada x kertas kerja ragbi rimau...kebetulan tahun ni sek saya akan jadi tuan rumah...saya memg blanck abis ni.....kalu ada @ kawan2 cikgu ada bole email atau saya dtg amik sendiri....kalu nak email

shamsul_achoi@yahoo.com

di harap dengan bantuan cikgu dapatla saya melaksanakan kejohanan dengan jayanya...

segala jasa2 cikgu akan saya kenag sampai bila...terima kasih