Rabu, 4 Mac 2009

bola sepak 10 sebelah untukmu Gaza

aku dah lama dah tak main bola nih... lagi2 baru balik dr outstation kat sabak bernam... member setaman aku si adi datang umah tanya hari ahad boleh ker main bola..... aku cakap aku lama dah tak turun main.. badan tak fit... main pun bukan pandai sgt... oleh sebab dah takde orang dah.. aku pun on jer...

nih ler 1st time taman aku nih masuk tournament nih... boleh pegi ker.... kalau tanya aku..... kiter enjoy2 jer... kalau ada rezeki.... ada la.... player tuk team aku semua yer otai2.. umur dah senior2... umur 30++... aku jer baru 30... paling otai umur 45 tahun... tabik spring sama wak abas...

1st game jumpa team belia taman sijangkang jaya.... budak2 sekolah tuh... mak aih.. penat yer melayan... menang 2-0. 2nd game jumpa team copa dr jalan tanjung hanya draw 0-0...
3rd game jumpa team wawasan dr bt7.... kebanyakan nyer geng lama dan juga bekas anak murid sk sijangkang.... menang 1 - 0 hasil sumbangan gol sendiri dr si botak... terima kasih byk la botak... nanti cikgu belanja ais cream.... wakakakwkaka..
4th game lawan belia batu 10.. draw 1-1... budak2 nih cakap nak kasi menang.. tapi lain jadi yer....

suku akhir bertemu semula dgn copa... perlawanan agak kasar... ingat ko orang boleh makan team otai ker... budak2 muda betol la... hormat ler sikit org yg berusia nih... 1 mangkuk copa kena kad merah.. menang 3 - 0... balik la woi..

separuh akhir bertemu team simpang telok.. draw dan ditentukan dengan sepakan penalti... tewas daaa... berapa? 9 - 8... aku jer yg tak sepak .... kecewa2.. padahal.. takde rekod sepak penalti.. mesti tendang out punyer.. hahahahhaha...

tempat ke3 dan ke4 sama hadiah iaitu hamper dan rm300... huhuhhu malam tuh makan besar kat restourant idayu... kat petronas bt 10....

macam tak caya jer... apa pun... itu ler dia rezeki!!!!!

Tiada ulasan: