Khamis, 22 Januari 2009

Cabaran baru tahun nih...

terkejut ada.. takut pun ada... suspen.. bercampur baur plak rasa yer... apa tak yer bila pk kurikulum maklumkan kat aku kena ngajo subject english tuk bebudak pra sekolah... hahahahah... terkejut berok aku...

aku dulu memang pernah ajor budak tahun 1... tapi pra sekolah nih blom lagi.. camana lah nama aku boleh naik kena ngajo pra nih...

so semalam aku amik sikit masa pergi ke kelas pra pi tgk bdk2 tuh... perlu lah amik tau sikit info pasal bdk2 nih... perjalanan kelas tuh... mcm2... minggu depan aku start ngajo... mesti lawak giler sebab aku dah lama tak mengajo sambil bermain nih... masa ajo darjah 1 dulu ada lah... tapi semenjak duk kat tahun 2 nih dah jarang sebab ajo budak pemulihan jer.. kena serious jer..

teruja gak nak buat apa next week,,, tunggu jer lah anak2...

2 ulasan:

isuzu_aizu berkata...

wohoooo mcm best je ngaja budak2 pra :D sronok ler leh main2 sket. huhu

SS berkata...

lu memang sesuai le ngajar pra sekolah beb.... jangan terlebih tepuk tampar dah le....