Rabu, 17 September 2008

Jalan-jalan Carik Baju Raya....

Hari ni satu selangor cuti sempena nuzul quran.. tahun ni banyak betol cuti.. syok dapat jadi warga selangor.. huhuhu.. Patutlah Tun M cakap malaysia ni banyak sangat cuti... Jadi aku dan wife mengambil kesempatan untuk pergi membeli persiapan untuk aidilfitri akan datang.. Dengar cerita dari wife aku... kawan2 sekolah pun ari nih nak turun kl gak... penoh ler kl dengan rakyat selangor...

Kalau tahun-tahun terdahulu.. bila hampir tiba bulan perayaan mesti dapat payday lebih awal tapi tahun nih lewat plak... haru betul la.. so budget agak cipuuuuuutttt .... Aku tak tahu apa yang nak dibeli tapi dalam kepala nih cuma nak beli baju raya untuk 2 arjuna tersayang tuh... tak lupa juga buat isteri... aku pakai baju yang lama pun tak per.. janji mereka semua dapat bergembira... aku jugak nak carik something buat kedua2 mertua aku dan tak lupa pada mak dengan ayah aku di kampung... rindu kat mak ayah nih.. dah berbulan tak balik... hanya berhubung melalui telefon saje.

Wife aku cadang nak bershopping di Jalan TAR... mana2 lah... kedua2 arjuna aku kali ni terpaksa direhatkan di rumah pengasuh... tak berani bawak budak2 kat kl... takut hilang masa tgk2 barang...

5 ulasan:

Suhaila Mohd Nasir berkata...

tak jd nk jln ke JLN TAR..ibu tak larat daa..sorry ye papa.Kalau la ada duit lebih td puas gak...ni dah le panas, puasa lak..rasa2 di awangan je td.Org ramai nyeee..Ada sorg pengunjung tu ckp ..nk termuntah tgk ramai org...hehehhe..

Mohd Anuar Mohamad Yusof berkata...

takper... next week gaji kiter boleh pegi sana. malam sejuk sikit.. depa bukak bazzar nih sampai lewat pagi.. huhuhu..

Tanpa Nama berkata...

oooo...ader perancangan nk g lg ek..ok la tu..terubat sket perasaan sue nk ke bazzar..he3..payday awal 2 hari 23rd sept...selasa..kan ke best lau awal 2 mgu..sah2 masa nih dh mcm2 dh disebat..

Mohd Anuar Mohamad Yusof berkata...

bukan apa... kalau gaji awal.. tak der ler terkejar2 buat shopping last minit... susah.. kalau time bujang dulu tak per lar.. semenjak ada 'handbag bersuara' nih tak leh ler cam2 lagi.. kalau nak gie mana2 kena plan awal2... lagi anak2 aku tuh.. kalau kat kompleks memang aku bawak.. tapi kalau bazzar.. ramai sgt orang.. takut hilang plak.. :p

Tanpa Nama berkata...

yup..memang tepat sekali..beringat sebelum kena, right..