Sabtu, 27 September 2008

Pergi Jalan TAR Lagih!!!

Haaa.. hari nih aku, sue, along & abg nizam telah pergi ke Bazzar Ramadhan di Jalan TAR... Destinasi pertama kami tujuan ke Medan Mara.. Sue terus menyambar sepasang baju kurung silk china & sehelai tudung.. kejab jer dia pilih... Aku cuma tengok2 jer.. heheh :P

Kebetulan kat situ ada kaunter kutipan zakat fitrah so... aku pun menunaikan ler tanggungjawab aku..

Selepas itu, aku bersama2 rombongan terus ke Bazzar Ramadhan di Jalan Tar.. huhuhu ramai nyer umat... Nasib baik aku letak anak aku kat rumah pengasuh... Motif nyer satu jer.. mau carik baju melayu untuk ayah dan baju kurung utk mak... tema kaler tahun nih hijau.. huhuh :p.. baju mak senang jer carik cuma yang susah sikit baju ayah ler... baju melayu cekak musang banyak.. ayah plak minat pakai stail leher tulang belut... jalan punya jalan.. sampai ker masjid jamek... jauh tuh.. last2 dapat jugak...

Petang nyer mak & ayah pun sampai... so tercapai ler hajat depa nak jumpa sebelom aku balik ker kg di pahang... macam2 cerita...

Tiada ulasan: