Jumaat, 26 September 2008

Minggu terakhir sekolah... macam2 hal..

minggu nih aku terlalu sibuk dengan pelbagai hal2...so takde masa untuk menulis dalam blog nih... firstly.. anak ke2 aku sakit tekak plak.. ada 2 ulser besar kat dalam mulut dia.. asyik merengek jer.. paling kronik time dia merengek jam 3 pagi sampai 5 pagi... bijik mata aku dah mcm nak terkeluar dah.. kesian aku tgk... kena makan & minum benda sejuk jer... dah masuk 3 hari dah ok sikit la... cepat sembuh yer dik...

minggu nih jugak aku kena layan org umah pegi beli brg keperluan umah @ baju raya bini... destinasi shopping di Plaza Alam Sentral... sempat ler dia sambar sepasang baju kurung moden.. dan 2 helai blouse kat butik 1st lady... hihihih rm125... ok lah tuh.. katanya handbag dgn kasut blom beli lagi.. ingat nak beli kat mid valley kut...aku pulak terpaksa mengejar alif satu plaza alam sentral..penat nyer lah... rasa geram gak... tergelak pun ada... sebab anak aku paling terpegun dengan tangga escalator.... puas aku layan turun naik benda alah tuh...

aku plak bayar segala bil2 yang ada... lepas raya tak de lar melompat nak beratur bayar bil... hihih.. takut terguna duit plak. hihih.. lepas raya ternganga plak...

semalam aku ker ikea ... persiapan utk rumah plak... tahun ni kami cuma tukar cover sofa yang sedia ada sahaja... rege boleh tahan gak.. rm765.. :p ... aku beli lampu dinding, dan papan deco... izu plak pesan kerusi baby..... nasib baik aku dah mengecat umah sebelum puasa.... jadi umah aku raya nih ada lah sikit perubahan...

5 ulasan:

Shamsul Baharin Bokhari berkata...

wah..shooping raya sakan nampak...aku dah abis shooping...tinggal nak kemas barang dan balik kampung aje lg...

Mohd Anuar Mohamad Yusof berkata...

ekeke.. aku esok ada benda nak carik lagi lah..

minggu lepas x dapat pergi jalan Tar so si sue pun ajak pegi esok... hihih kasut dgn hand bag blom beli lagih.. huhuhu :P

Shamsul Baharin Bokhari berkata...

dekat2 raya..leh tawar-menawar harga...lagi murah klau malam raya....

Tanpa Nama berkata...

mak aih..gila2 hang shopping..takpe la duit korang banyak..he3..aku raya ni tak ader apa pon..simple ajer..

Suhaila Mohd Nasir berkata...

Tak de la Ita...Nua tu ckp jeee..aku pun nk berjimat gak..tak beli handbag kot... pakai yg lama je..semua yg aku tgk tak berkenan..kasut..entah..masih ada yg ok lg..pakai hak tu je laa.Cuma brg utk umah tu kami beli sbb dah niat awal2 masa start main kutu..nk tukar sikit suasana umah. Korg nanti bila dah msuk umah br tau nk buat apa..kira inspirasi deko tu memang kuat laa.Aku ikut stail eric je..simple but nice, umah kecik..buat apa brg bnyk..